Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

Review: Favourite Hand Creams

Λόγω του φετινού δύσκολου χειμώνα (βλέπε: χιόνια, βροχές, κρύο κλπ) είμαι σίγουρη πως τα χέρια σου βιώνουν το ίδιο με τα δικά μου. Άσε που έχω και τον γάτο που με γεμίζει και γρατζουνιές. Για αυτό χρειάζομαι καθημερινά μια κρέμα χεριών μέσα στην τσάντα μου.


Έτσι λοιπόν στο σημερινό post θα σου μιλήσω για τις δυο αγαπημένες μου κρέμες χεριών για τον φετινό χειμώνα!

1. Bioten: Perfect Hands 
Ενυδατική κρέμα χεριών 100% natural Γιαούρτι και αμύγδαλο


Όπως αναφέρεται στην συσκευασία:
"Η Ενυδατική κρέμα χεριών bioten αναπληρώνει τη φυσική υγρασία της επιδερμίδας. Η φόρμουλα της είναι εμπλουτισμένη με 100% φυσικά συστατικά προερχόμενα από φιλικές προς το περιβάλλον και ήπιες μεθόδους παραγωγής. Το γιαούρτι, πλούσιο σε μέταλλα, βοηθά στην ενυδάτωση και στην ανακούφιση της ξηρής επιδερμίδας ενώ το έλαιο του Γλυκού Αμύγδαλου αναζωογονεί το θαμπό δέρμα δίνοντας του απαλή και μεταξένια όψη χωρίς λιπαρότητα."

Δεν είχα ακούσει ποτέ τίποτα για τις κρέμες χεριών της Bioten, αλλά μια μέρα τις είδα σε προσφορά 1+1 και κάτι λιγότερο από 2,50€ τα 100ml και είπα "γιατί όχι;"
Και η επιλογή μου με έβγαλε ασπροπρόσωπη. Η αλήθεια είναι πως δυσκολεύτηκα λίγο να επιλέξω ανάμεσα στα διαφορετικά αρώματα τους, αλλά κατέληξα στο γιαούρτι & αμύγδαλο.
Προσφέρει αυτό ακριβώς που υπόσχεται, πλήρη ενυδάτωση και αφήνει ένα υπέροχο άρωμα στα χέρια σου που έχει αρκετά μεγάλη διάρκεια. Δεν είναι καθόλου λιπαρή και απορροφάται σχεδόν αμέσως. 

2. Vaseline: Intensive Care 
Healthy hands Stronger Nails, with Keratin 
10x stronger nails in 2 weeks


Όπως αναφέρεται στην συσκευασία: (είναι στα αγγλικά, αλλά σου το μεταφράζω, μην μου ανησυχείς)

"Πιστεύουμε πως για να φαίνεται το δέρμα υγιές, θα πρέπει να είναι ενυδατωμένο.
Υγιή χέρια, δυνατότερα νύχια

  • Εξαιρετικά ενυδατικό για να επαναφέρει ακόμη και τα πολύ ξηρά χέρια.
  • Προλαμβάνει το σπάσιμο και το ξεφλούδισμα των νυχιών: μέσα σε 2 εβδομάδες, τα νύχια είναι x10 φορές πιο δυνατά
  • Απορροφάται γρήγορα για να μην αφήνει λιπαρή αίσθηση στα χέρια σας.
Δεν ξέρω αν με τράβηξε η αναφορά στα "δυνατότερα νύχια" ή το υπέροχο άρωμα της. Σε αντίθεση με την αυτή της bioten, έχει πιο κλασικό άρωμα κρέμας, πως να σου το πω, την φοράς και κατευθείαν καταλαβαίνεις πως έχεις βάλει στα χέρια σου κρέμα και όχι body lotion.
 Είναι ελαφρώς λιπαρή θα έλεγα, καθώς για αρκετή ώρα την νιώθεις στο δέρμα σου. Τώρα όσο για αυτό που υπόσχεται για τα νύχια, τι να σου πω... Δεν την έχω χρησιμοποιήσει σε καθημερινή βάση για 2 εβδομάδες. Επίσης έχω και μια απορία, κάνει δουλειά ακόμη και άν το νύχι είναι βαμμένο; Θεωρητικά όχι, έτσι; Και αυτής η τιμή ήταν κάτι λιγότερο από 2,50€ στα 75ml.


Αυτές είναι οι προτάσεις μου για σένα όσον αφορά τις κρέμες χεριών. Τώρα το ποια θα διαλέξεις, είναι στο χέρι σου. Την κρεμώδη, την πιο ελαφριά ή μήπως και τις δύο;; 

xo, Depi

2 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει καμία από τις δύο κρέμες χεριών που μας έδειξες! Αυτό που ρώτησες για τη δεύτερη κρέμα, αν δηλαδή βοηθά τα νύχια, ενώ είναι βαμμένα, λογικά δεν βοηθά την επιφάνεια του νυχιού που έχει χρώμα, αλλά φαντάζομαι ότι βοηθά περιμετρικά στις παρανυχίδες, οπότε κάτι είναι κι αυτό! Πέρνα αν θέλεις από το blog μου! Έχω ένα βραβείο για σένα! http://omorfhmesaexw.blogspot.gr/2015/01/liebster-award-discover-new-blogs.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγώ κάτι τέτοιο υποθέτω...
    Επίσης ευχαριστώ πολύ για το βραβείο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή