Σάββατο 25 Απριλίου 2015

Review: Brow drama ~ Maybelline New York

Δεν ξέρω ποια ήταν η αφορμή, αλλά φέτος έχει γίνει ο κακός χαμός με τα προίοντα φρυδιών. Μάσκαρα με χρώμα, μάσκαρα διάφανη, τζελ, σκιές, μολύβια... Πλέον σε όποια εταιρία και να απευθυνθείς μια πληθώρα προϊόντων θα βρίσκονται στην διάθεση σου. 
Μέχρι τώρα είχα δοκιμάσει:
  • Διάφανη μάσκαρα για τα φρύδια (η οποία επειδή την χρησιμοποιούσα συνδυαστικά με σκιά φρυδιών, απέκτησε ένα αηδιαστικό καφέ χρώμα).
  • Σκιά φρυδιών.
  • Μολύβι φρυδιών.
Όλα φαίνονταν μια χαρά, μέχρι που κυκλοφόρησε η πολυσυζητημένη μάσκαρα φρυδιών με χρώμα, Brow drama από την Maybelline NY



Σήμερα λοιπόν, θα σου μιλήσω για αυτήν και για το πόσο ευκολότερη έχει κάνει την καθημερινή μου ρουτίνα όσον αφορά το μακιγιάζ μου. 
Την χρησιμοποιώ εδώ και ένα μήνα περίπου, και μπορώ να πω πως με έχει σώσει. Επειδή έχω αρκετά σκούρα φρύδια, πάντα με δυσκόλευαν οι υπόλοιποι τρόποι σχηματισμού τους και δεν ήμουν ποτέ πλήρως ικανοποιημένη. Όταν όμως χρησιμοποίησα το Brow drama για πρώτη φορά, θα έλεγα πως πραγματικά εντυπωσιάστηκα. Μου έδωσε ακριβώς το χρώμα που χρειαζόμουν. Τόσο φυσικό που δύσκολα θα καταλάβαινε κανείς πως έχω επέμβει στα φρύδια μου. Και φυσικά, το λάτρεψα!



Ο τρόπος που το χρησιμοποιώ είναι ο εξής: Κάνω ένα πέρασμα προς στην αντίθετη φορά των φρυδιών, έτσι ώστε το χρώμα του να γεμίσει τα διάφορα "κενά" που υπάρχουν και στη συνέχεια ένα δεύτερο πέρασμα προς την κανονική φορά των φρυδιών μου, ώστε να σχηματιστούν κατάλληλα και να διατηρηθούν στη θέση τους όλη μέρα, λόγω του τζελ που περιέχει.



Διαθέτει ένα βουρτσάκι με στρογγυλεμένη άκρη που θα καταφέρει να αγκαλιάσει τέλεια τα φρύδια σου και να κάνει τον σχηματισμό τους παιχνιδάκι. Είναι διαθέσιμο σε 3 αποχρώσεις και εγώ διάλεξα την πιο σκούρα. Έχω ακούσει πολλούς να λένε ότι αν έχεις ανοιχτόχρωμα φρύδια, πρέπει να πάρεις μια πιο σκούρα απόχρωση, και αν έχεις σκουρόχρωμα να πάρεις μια πιο ανοιχτή. Μα, ποιος ο λόγος να αλλάξεις το χρώμα των φρυδιών σου ενώ μπορείς πολύ απλά να τα ενισχύσεις;; 

H τιμή του είναι εξαιρετικά οικονομική, μόλις στα 5,99€, γεγονός που το κάνει προσιτό σε όλες μας. Οπότε μην χάνεις καιρό και τρέξε να αποκτήσεις αυτό το υπέροχο προϊόν που μας προσφέρει η Maybelline New York. 

Μέχρι το επόμενο post,

xo, Depi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου